brimikshallon

Alla inlägg den 24 maj 2019

Av Kerstin Frithiof - 24 maj 2019 07:54


Min dörringklocka är väldigt lättstartad.. Egentligen behövs det nästan ingenting för att den ska gå igång..


Och gick igång  d e t  gjorde den vid halvfemdraget i morse.. Först en gång sen ytterligare två.. 


Till saken hör, att jag hade svårt att somna i går kväll.. Klockan höll väl på att närma sej halv två innan ögonen föll ihop..


Så värst mycket sömn har det således inte blivit i natt.. Tre timmar ungefär..


Cirka lika mycket som jag fick på den tiden jag gick och dansade på Ronneby Brunn.. Men på den tiden var jag betydligt  y n g r e, (fast absolut inte  u n g)  och mådde inte dåligt av att gå till jobbet efter en genomdansad kväll  på Brunnen.. 


Ja, Jisses, så mycket roligt jag har haft..


Numera består det roliga mest av experimenterande, framför allt växtexperimenterande.. (Så kul att hitta ett ord med  t v å  x.. Jag tror jag skriver det en gång till.. Bara för det känns bra:  v ä x t e x p e r i m e n t e r a n d e)..


 

Den mörkt, mörkt röda pelargonen jag stal på Hanö sista dan jag var där i somras, har börjat skjuta i höjden ordentligt.. Jag borde  t o p p a  den endera dan, men det är knappt jag nänns..


Idagarna är ett år sen Agneta, G. och jag gjorde en utfärd till Köpenhamn.. S å  roligt vi hade den dan..

 

Bilden, som jag är väldigt nöjd, med knäppte jag rakt av på Hovedbangården strax innan vi åkte hem..














Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards