brimikshallon

Alla inlägg den 22 juni 2019

Av Kerstin Frithiof - 22 juni 2019 10:45


I går eftermiddag kom min snälla, omtänksamma grannfru Ch. in till mej med en  s t o r  kopp nybryggt kaffe..


Min livskvalitet ökades med flera hundra procent.. För kaffe hade jag inte druckit på en hel vecka.. Hade inte frågat efter heller..


Tänk så snälla alla mänskor är.. Agneta är här varje dag och tittar till mej.. Häromdan bad jag henne köra min bil nån mil för att hålla igång den.. Biluppvärmning kan man knappast be hemstjänsten om..


Jag jobbar flitigt med mitt träningsprogram, och gissa om det gör nytta.. Jag blir starkare i benet för varje dag, men konditionen är körd i botten.. Att få upp  d e n  blir nästa stora projekt..


Maten från kommunen är god och vällagad och personalen är trevlig och hjälpsam.. Hur nån kan ta sej för att gnälla på sjukvården går över mitt förstånd..


Så fort helgen är över måste jag få tag på Lilianes Trädgårdsservice.. Det är mycket som behöver rensas bort i rabatter och på infarter..


Frågan är hur det kommer att gå med den inplanerade resan med Inlandsbanan.. Som tur var ordnade vi med avbeställningsskydd.. Kan vi inte åka i år kanske vi kan ställa oss på kö till nästa sommar.. Betalt har vi  så det skulle väl kunna gå..


Nu ska jag leta upp en  b l o m s t e r b i l d:

 

Paul´s Scarlett sommaren 2018.. Den är lika vacker i år, gammelrosen..














Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards