brimikshallon

Alla inlägg den 23 juni 2019

Av Kerstin Frithiof - 23 juni 2019 14:31


Jag kan inte förstå, att det finns mänskor som klagar på sjukvården.. 


I lite drygt två veckor har nämnda sjukvård haft hand om mej och det på bästa sätt..


Först sjukhuset i Karlskrona och nu sen en vecka tillbaka trygg hemkomst-teamet och hemtjänsten här i kommunen..


Benet bättrar sej stadigt, men mycket återstår.. Mina övningar sköter jag minutiöst, och det gör verkan.. 


Jag är glad att jag skaffade en surfplatta för en tid sen.. Den kan jag plocka in musik och underhållning från hela världen på.. Nu senast har jag skrattat hjärtligt åt Lindemansketcher med Hasse och Tage..


Det är varmt ute, men jag har ställt  om tvärdrag hos mej, så jag far inte illa.. I natt har jag dessutom  s o v i t  duktigt..


Allt är således tämligen gott och bra i denna den bästa av världar.. Kommer jag sen upp på hästen och kan galoppera iväg över stock och sten som tidigare kan jag inte önska mej nåt mer..

 

En sång till livet, som trots allt är alldeles underbart.. Vovvarna finns inte längre, men minnet av dom står glasklart inför mej..


Den här vackra sången tillägnar jag sjukvården, som tar så väl hand om mej..













Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards