brimikshallon

Alla inlägg den 2 juli 2019

Av Kerstin Frithiof - 2 juli 2019 13:49


I morse såg jag en  r e g n b å g e  genom sovrumsfönstret..


D e n  måste jag fota.. Trodde  j a g,  ja..


Innan jag kravlat mej ur sängen, startat rollatorn, hasat in i arbetsrummet och hämtat kameran, placerat mej vid fönstret och ställt in kameran så var regnbågen borta..


Ytterligare ett skäl till att försöka bli bra så fort som möjligt.. Det är mycket man missar när man tvingas att röra sej i ultrarapid..


Idag har jag fått hjälp med att duscha igen, och  d e t  är en märklig upplevelse även om det är tacknämligt.. 


Det blåser värre än nånsin och dessutom har det kommit ett par små skurar..


Agneta ringde för en stund sen.. Hon är tillbaka på torra land efter segeldagarna.. Hon ska nog vara glad att hon inte är ute i dag..


Hur benet mår.. Jo tack, det blir lite starkare för var dag som går.. Jag  k a n s k e  kan bli frisk nångång mot slutet av sommaren.. Hoppas, hoppas..

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards