brimikshallon

Alla inlägg den 12 juli 2019

Av Kerstin Frithiof - 12 juli 2019 13:43


Idag har jag suttit ute i solen och mått gott: 

 

Jag tog mej både ut och in för egen maskin, men Agneta var för säkerhets skull med.. Jag törs inte ta mej nerför trappan utan att nån är med.. Inte uppför heller.. Men om nåra dar så..


Sen gick vi en liten sväng och tittade på mina rabatter.. Ingenting var fördärvat och inte var det så särskilt mycket ogräs heller.. Det kändes bra..


Det är en riktigt fin sommardag idag.. Varken för varmt eller för blåsigt.. Och inte regnar det heller.. Än..


I natt är det fem veckor sen jag bröt lårbenshalsen.. Enfaldig som jag är, trodde jag att jag skulle vara återställd  vid det här laget.. Nu hoppas jag, att jag ska vara något så när återställd om  y t t e r l i g a r e  fem veckor.. Man lär sej.. Hela tiden..


Det är lördag, och i kväll ska jag titta på konstnärer som stickar.. På TV förstås..











Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards