brimikshallon

Alla inlägg den 31 juli 2019

Av Kerstin Frithiof - 31 juli 2019 18:00


Idag har jag varit med Agneta i Karlshamn och ätit lunch på Väggarökeriet..


Vilken kommers.. 


Vi hade tur som kom ganska tidigt och fick både mat och bra sittplatser utan att behöva vänta.. Bara nåra minuter senare ringlade sej en jättekö mot ingången.. I  d e n  kön hade jag aldrig orkat stå och vänta..


Efter lunchen hade Agneta ett ärende till B. i Hällaryd.. Hennes trädgård är fantastisk och borde platsa i ett glassigt trädgårdsmagasin.. H o n  har verkligen funnit sin nisch..


Hennes lilla Skorpa blev väldigt glad att se mej.. Och jag  h o n o m.. 

 

Bilden är inte ny, men vovven ser precis likadan ut i dag..


Jodå, allt  gick bra med både ben och käpp, men jag var väldigt trött efteråt.. Det är kanske på tiden att sätta in lite konditionsträning..




Vädret har varit svalt och skönt ett par dar men nu har solen kommit fram och steker igen..

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards