brimikshallon

Alla inlägg den 1 augusti 2019

Av Kerstin Frithiof - 1 augusti 2019 16:13


Detta är en stor och  l y c k l i g  dag.. Jag har  k ö r t  b i l..  För första gången på två månader har jag kört bil..


Först var jag  f r e s t a d,  sen  t v e k s a m.. Till slut bestämde jag mej för att ta tjuren vid hornen och åka i väg..


Det gick  b r a..  Jag hade inte glömt ett enda  d u g g.. Och benet uppförde sej exemplariskt..


I morron åker jag och  h a n d l a r..  Så  k ä n n s  det iallafall..


Nån gång i våras påtade jag ner nåra solrosfrön i rabatten under köksfönstret.. 

 

Rejäl höjd på dom här stänglarna.. Minst ett par meter, kanske tre.. Ska bli fint när blommorna slår ut..


Apropå trädgårn: Nästa fredag kommer Tony och hans mannar och klipper mina häckar.. Dessutom ska han titta lite på dom  t r ä d,  som behöver antingen tas ner eller kortas av..


Dom pengar jag fick tillbaka på inlandsbokningen får jag lägga på trädgårn.. Inget ont..


Tänk.. Jag körde min bil idag.. Minst en mil.. Och hade inte glömt bort hur man gör.. Halleluja..








Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards