brimikshallon

Alla inlägg den 3 augusti 2019

Av Kerstin Frithiof - 3 augusti 2019 10:55


I morse vaknade jag vid halvsjutiden och upptäckte, att jag hade sovit i  å t t a  timmar.. N a t t e t i d.. Jag börjar kanske bli  n o r m a l  igen.. 


D e t  får väl betecknas som en trevlig händelse i min för övrigt tämligen händelselösa tillvaro..

Lilla hallon.. H a n  kunde sova han.. Både nattetid och om dagen..


   

I morse, när jag var ute och hämtade tidningen, kom den här lilla kompisen och hälsade.. Svansen i topp, med en liten krusidull längst ut, talar om, att kissen var lika glad som jag över att ses..


Kattmötet var verkligen en trevlig händelse..


Nåt annat, som fått mej att må bra, är, att jag har fått hjälp med att duscha i dag på morronen.. 


Jag kan nog snart fixa badandet själv om jag bara kan få tag på en halkfri badrumsmatta och ett duschdraperi..

Jag ska ju  a b s u l u t  inte halka omkull, och helst inte dränka bostaden.. Iallafall inte med tvållödder..


Vad jag har fixat själv idag är att byta lakan i min breda säng, och  d e t  utan minsta hjälp.. Det gick som på räls..


Målet är, att klara  a l l t i n g  själv innan vackerhösten går över till rugghöst..


Heja, heja..









Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards