brimikshallon

Alla inlägg den 10 augusti 2019

Av Kerstin Frithiof - 10 augusti 2019 08:46

Vädret är förfärligt..


Det störtregnar och är  m ö r k t  (iallafall  l i t e)..


Klockan är kvart i nio och jag har varit uppe sen halv sju.. Jag  s o v e r  vettigare sen jag började kunna sova på sidan.. Inte den  s k u r n a  sidan förstås.. D e t  kommer nog att dröja ett tag till..


Jag köpte en rutig skjorta i våras och ett par vita byxor härom dan.. Tillsammans blev det riktigt fint.. 


På klassåterträffen härom dan var jag snyggt klädd för första gången på flera månader.. Och  d e t  kändes bra..

 

Jag klarade av att gå med bricka utan att tappa, och att sitta vid bordet utan att spilla.. Byxorna är fortfarande vita.. Jag gläder mej omåttligt..


På måndag ska Agneta och jag och Britta åka till Äggaboden och äta lunch.. Jag undrar om jag kan klara mej utan att spilla då också..


Idag tackade jag nej till duschhjälp.. Öregn ute och dusch inne.. D e t  hade blivit  f ö r  mycket..











Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards