brimikshallon

Alla inlägg den 21 augusti 2019

Av Kerstin Frithiof - 21 augusti 2019 09:16


Idag säjer jag tack och adjö till tvenne galopphästar.. En för inomhusbruk och en för utomhusdito:

Dom har gjort god tjänst.. Åtminstone den jag har använt inomhus, men nu står jag på egna ben.. Smått skakiga.. Men iallafall.. 


Idag kommer en fora (äsch inte med häst förstås) och hämtar dom för vidare befordran till ett annat hushåll, där man inte är så säker på foten heller..


Igår betalade jag räkningen för sommarens trädgårdsröjningar.. Tack vare rotavdraget kommer jag att  f å  råd att köpa en kappa.. Om jag nu skulle framhärda..


Det är   å r a t a l  sen jag köpte nåt nytt och riktigt fint (Jag  brukar oftast handla på second hand) och jag riktigt  l ä n g t a r.. 


Det fanns en tid, när jag köpte massor av kläder, fina sådana i stans finaste affär.. På  d e n  tiden var jag tjusig, minsann..


Jag  t y c k e r  att jag klarat omställningen från att ha varit en som  h a r  till en, som inte har så värst mycket, riktigt bra.. Från att ha haft full tjänst och full pension till att ha en egen betydligt knalare pension..


Men nu tycker jag att jag vore förtjänt av att gå in på Twins och köpa  p r e c i s  det jag vill ha.. Utan att titta på prislappen alltför noggrannt..


Tja... Tja.. En gång till..



















































Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards