brimikshallon

Alla inlägg den 1 september 2019

Av Kerstin Frithiof - 1 september 2019 15:07


Satt och slöade.. (Vilket inte alls är ovanligt att jag gör) och råkade kasta en blick på min armbandsklocka.. (Inget ovanligt med det heller) och lade märke till  e t t a n  i datumrutan..


Kära nån.. Det är redan september.. Frågan är vart juni, juli och augusti tagit vägen.. Dom tre månaderna har på nåt mystiskt sätt dragit ihop sej till en enda  d a g.. Vad det verkar..

 

Inte för att det är nån f i n  bild, men ettan syns tydligt, och det var  d e t  som var meningen..


Tja, den här sommaren har jag verkligen missat.. Det är först  n u  som jag kan ge mej ut och (nästan iallafall) njuta av den..


Trädgården är förfallen.. För en stund sen såg jag att det växte  p e p p a r r o t  på uppfarten.. Hur  d e n  har lyckats ta sej dit vete fåglarna.. 


Eftersom jag får räkna med en konvalescens på ytterligare nåra veckor lär det inte bli så mycket rensat, varken på gångar eller i rabatter, innan höststormarna sätter in med regn och rusk..


Nåja, här har varit förfallet förr, men  d å  berodde det på ointresse.. Nu beror det på oförmåga..


Spotta i nävarna.. Heja, heja..















Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards