brimikshallon

Alla inlägg den 6 september 2019

Av Kerstin Frithiof - 6 september 2019 08:09


Häromåret köpte jag en tröja med en tämligen, tja  t v e t y d i g  kanske, devis.. Eller den kanske var  ö v e r t y d l i g..


G. som var med, och som  a l d r i g  skulle köpa nåt oanvändbart, tyckte jag var hemsk.. Det tyckte  j a g  också.. Till min stora tillfredsställelse.. Nam-nam.. Jag gottade mej. Man  b e h ö v e r  bära sej illa åt ibland.. Åtminstone jag..


Tröjan har bara tjänstgjort som nattdräkt under kalla nätter, men  i  d a g  ska det bli ändring på det.. Jag tänker ha den med till Stiby.. Dit ska jag gå med Agneta och vovven Solveig..


Nåt större   m o d  räknar jag inte med behövs, eftersom risken att möta nån är tämligen minimal..

S k u l l e  vi möta nån blir det kul att se deras min, när dom kopplar ihop den ungdomliga raggartröjan med mitt tämligen ålderspräglade "lilla fejs".. 


Så värst  v a r m  är nog inte tröjan.. Inte med  d e n  halsringningen.. 


















Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards