brimikshallon

Alla inlägg den 9 september 2019

Av Kerstin Frithiof - 9 september 2019 11:42


Idag har damen  u n n a t  sej.. Minsann.. Jag tog med mej mitt lilla fejs och gick till en skönhetssalong..


Jag kostade på mej en  a n s i k t s b e h a n d l i n g.. Och  d e t  var otroligt skönt.. Om jag sen blivit nåt skönare själv, ja,  d e t  står skrivet i vind och rinnande vatten..


Under behandling med diverse oljor och salvor, ångor, massage och klämningar:

 

Ur det här perspektivet har jag aldrig sett mej förr..


Behandlingen var behaglig, och när jag får råd, ska jag göra om den..

 

Glad gris.. Färdigbehandlad och rosig.. 


Just nu skördade jag min sista druvklase.. Och åt upp bären..


Inte hade den här skörden räckt till nåt  v i n,  inte, som signaturen Jammar, föreslog.. Men, visst, får jag en tio- tjugo kilo nästa sommar, ska jag göra ett försök.. Experiment har alltid legat mej varmt om hjärtat.. 











Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards