brimikshallon

Alla inlägg den 25 september 2019

Av Kerstin Frithiof - 25 september 2019 14:21

Utanför mitt är det ett  s t o r t  hål i gatan, och ingen vet hur länge det ska vara kvar..

 

Man kan inte se det på bilden, men det rinner vatten ur ett rör, och det  s k a  det göra.. Ända tills man har fått besked om att vattnet är OK ska det rinna.. Sa han, som jag frågade.. Sen är förstås frågan om jag uppfattade honom rätt..


Nåja,  j a g  störs inte av hålet.. Min bil står bra på parkeringen en bit bort.. Visserligen  g å r  det att köra  i n,  men jag kommer att få svårigheter att backa ut.. Alltså parkerar jag på allmänna parkeringen..


För två dar sen var jag på Nytorpet och mådde sanslöst bra.. Idag har jag varit på Stiby och har ont överallt.. Jag klagar inte är bara undrande..


Det är dimma och låga moln, varken sommar eller höst.. Solen lär vi inte se mycket av idag..






















Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards