brimikshallon

Alla inlägg den 20 december 2019

Av Kerstin Frithiof - 20 december 2019 15:04


Idag har jag promenerat en timme på Nytorpet och igår en timme på Stiby.. Inte alls lika tröttande som jag hade väntat mej.. Tröttande.. Ja.. Men mindre tröttande än förmodat.. Det finns hopp.. Om att bli stark i benen igen.. 


Idag har det varit mörkt hela dan.. Fast vårt gamla klot står i valet och kvalet.. Vända eller fortsätta ut i tomma mörkret.. En vacker dag struntar det i att vända, och  d å  är det ute med oss.. 


Tja, allting har fröet till sin egen undergång inom sej, och jordens undergångsbacill är mänskligheten.. Det har jag trott länge, och tydligare blir det.. 


Jag undrar mycket hur det kommer att gå om SD vinner nästa val.. Enligt mätningar är dom redan det största partiet..


Här i min hemkommun, Sölvesborg, styr dom redan, och vad jag förstår har dom redan gjort sej skyldiga till en del otroliga fadäser.. Men vind i seglen  d e t  har dom..

















Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards