brimikshallon

Alla inlägg den 1 januari 2020

Av Kerstin Frithiof - 1 januari 2020 14:38


 

--Försök bara att ta er in, smällareuslingar.. Min lilla lånehund över nyåret gör sej redo att försvara 

både sej själv, mej och huset..


När natten var över hade lilla vovven totalt tappat rösten, men  r ä d d a t  oss  d e t  hade han gjort..


Idag, när 20-hundratalet inleder sin tredje dekad, har det börjat blåsa upp.. Värre än vanigt.. Ännu så länge skiner dock solen..


Jag måste nämna ett par damer, som reagerat på gårdagens kria: Theres och Diana.. Dom hade tydligen känt igen sej i det jag skrev.. Jag tror det är många fler som har gjort det..


Till alla förfördelade damer, som har slutat att backa, vill jag säja: Gott Nytt År och fortsätt att stå på er..


Vore det  i s  på havet och vindstilla, och om jag visste hur man  g ö r,  skulle jag sätta på mej ett par skridskor, om jag hade nåra, och ge mej ut på en nyårstur i solskenet..












Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards