brimikshallon

Alla inlägg den 9 januari 2020

Av Kerstin Frithiof - 9 januari 2020 12:48


Tack Göran, Amisa och Diana för er vänliga respons på det jag skrev i går.. Så glad jag blev..



Ibland tror jag att jag inte har nån intelligens alls.. Den verkar ha skavts bort under resans gång.. Jag tänker på begreppet  V i d d l a.. 


Det var så här:

I höstas, när jag skulle börja högläsa på äldreboendet fick jag som present ett  v i d d l a k o r t.. Och tack vare detta kort skulle man kunna titta på film.. O b e g r ä n s a t  med film.. Bara man hänvisade till det bibliotek som finns i vederbörande kommun..


Jag har lite försiktigt tassat runt kortet och undrat om jag skulle  v å g a.. Men  d e t  gjorde jag förstås inte..


Igår tog jag mod till mej och gick till biblioteket med kortet och bad om undervisning.. Två vänliga damer gjorde sitt bästa för att jag skulle lära mej finesserna, men det  s m ö g  sej..


Jag  t r o d d e  jag kunde gången, men när jag precis nu tänkte jag skulle åtminstone  k o l l a  vilka filmer som bjöds, smög sej alltihop.. Äsch, skit samma.. 

 














Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards