brimikshallon

Alla inlägg den 15 januari 2020

Av Kerstin Frithiof - 15 januari 2020 09:47


Jag gillar att se på när kompetenta mänskor jobbar.. Vad dom sen jobbar med spelar ingen roll.. Det är säkerheten och geschwintheten jag begapar..



Häromdan hade jag förmånen att få begapa en kompetent mänskas arbete.. 


Jag var hos frisör Pia, och det var en ren fröjd att se henne hantera sina verktyg.. Resultatet blev också nåt att fröjda sej åt:


Innan Pia satt saxen i tovorna så jag ut som golvmoppen:

 



Tänk så  f i n  jag blev efter "behandlingen":

 

Pippitröjan stickade jag för flera år sen, men har sällan använt.. Jag var dum nog att sticka i ett billigt syntetgarn, och tröjan bara  s u g e r  åt sej smuts och damm..


T r e  gånger har jag varit på biblioteket och fått viddelfunktionen förklarad för mej.. I går hade jag surfplattan med mej, och tjänstemannen, en mycket vänlig person, satte på funktionen hur lätt som helst.. Och jag antecknade..


Glad i hågen försökte jag mej på att göra om proceduren när jag kom hem.. Icke, sa Nicke..


E n  gång till ska jag åka till bibblan.. Sen får det vara.. Det är nog inte meningen att jag  s k a  se film i hemmets lugna vrå..
















Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards