brimikshallon

Alla inlägg den 18 februari 2020

Av Kerstin Frithiof - 18 februari 2020 16:03


Idag har jag varit och röntgat min gamla fotskada, som blev  v ä r r e  efter benbrottet i somras, trots att benbrottet satt så   h ö g t  upp på benet det går och fotskadan så  l å n g t  ner (Och när det gäller  m i n a  ben är det långt mellan uppe och nere)  d e t  går.. 


Nu  t r o r  jag inte det går att göra nåt åt skadan, men jag har iallafall  k o l l a t.. 


Efter sjukhusbesöket åkte jag upp till Agneta i Tostarp, och sen gick vid invalidrundan på Nytorpet.. Solveighunden var med.. Vi träffade ett par  v ä l d i g t  trevliga vovvar, en mops och en gårdshund/jackrussel..


Jag blir alltid på så gott humör när jag träffar mopsar..


En god vän sa häromdan, att hon funderar på  k a t t  när hennes lilla Skorpa inte finns längre.. J a g  gillar som bekant  b å d e  katter och hundar..


Dessutom är jag liksom lite intresserad av att fotografera.. 


Ett tag nån gång under förra årtusendet gjorde jag allvar av fotograferandet, men eftersom jag inte hade tillgång till mörkrum rann det ut i sanden.. Det blev alldeles för joxigt att hålla på med att hänga filtar för fönstren och dona med kemikalier här i bostaden.. 


Jag  h a d e  emellertid både utrustning och motiv.. Het  h ä r  kortet är jag lite stolt över.. Kissar spanande i sovrumsfönstret:

 

Det skulle vara roligt att ta upp fotandet igen.. Motiv saknas inte.. S å n a  finns överallt..













Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards