brimikshallon

Alla inlägg den 19 februari 2020

Av Kerstin Frithiof - 19 februari 2020 13:00


Puh så mätt jag är.. Ändå tyckte jag att jag åt måttligt på den thaikrog i Karlshamn Agneta och jag lunchade idag.. 


När maten är god, vilket den var, glömmer jag mej ofta och äter för mycket.. Ögat vill ha mer än magen mäktar..


Nåja, jag får skylla mej själv..


Idag var andra dagen i följd jag var ute i naturen.. Trött blir jag, men ont har jag inte.. Inte ens i ryggen, vilket var det vanliga dom sista två-tre åren.. Osteoporosen har tydligen stoppats.. Nu gäller det bara om det vill bildas ny  benvävnad i stället för den förstörda..


Det hemska  b l å s a n d e t  har tagit en paus.. En blek sol har tillåmed börjat visa sej..


Imorgon kommer min systerdotter med två hundar och hälsar på.. Jag gläder mej mycket, och har tänkt, att jag ska köpa hem var sin fastlagsbulle.. Inte till hundarna dock..


Lagom till Alla hjärtans dag fick jag en bukett tulpaner av min snälla granne, Chatrine.. Dom står lika fina idag..

 



















Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards