brimikshallon

Alla inlägg den 20 februari 2020

Av Kerstin Frithiof - 20 februari 2020 09:53


Singsing-tröjan växer.. Den blir fin, men frågan är om jag är fullt klok som stickar nåt sånt till mej..


Nåja, om den inte anses lämplig ger jag bort den till nån yngre och vackrare..

 

Läsa, sticka och lösa korsord, det är så min dag ser ut.. Plus att jag promenerar och lagar mat..


Förra veckan åt jag kalops varenda dag.. S å  stora satser ska jag undvika att göra i fortsättningen.. 


Igår kväll tog jag mej det goda rådet före och snyggade till i köket.. Och idag har jag strukit en duk och lagt på köksbordet..


Och så har jag sopat lite varstans där behov funnits..



Jag ska nämligen få rart främmande.. Min systerdotter med hundar kommer i eftermiddag, och då vill jag framstå som ordentlig.. Och dessutom känns det som om jag  h e d r a r  henne (och  h u n d a r n a) genom att ha det  lite snyggt..


I morron kommer Skorpan och stannar nåra timmar.. Det ska bli spännande att se om han kommer att  s j u n g a  när han ser mej i morron också.. Det brukar han göra nämligen.. Jag tar det som ett tecken på att han blir glad när han ser mej.. Det gör hans matte också..





Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards