brimikshallon

Alla inlägg den 13 maj 2021

Av Kerstin Frithiof - 13 maj 2021 17:10


Jag hade precis somnat i natt när  l a r m e t  vrålade igång.. Varför vet jag inte, och det visste inte befattningshavaren på alarmkontoret heller.. För ringde som skottet gjorde dom.. Varken dom eller jag kunde se nåt ovanligt så jag gick och la mej igen.. Med herr Rönnerdahl med mej..  H a n  hade givetvis också blivit störd i sin söta sömn.. (Jag undrar förresten varför han inte var  u t e)..


Efter en timme var det dags igen.. Nu började jag tycka det var  k u s l i g t.. Det troliga är att det varit nån insekt som fladdrat förbi kameran.. Förpå  s p ö k e n  tror jag väl iallafall inte.. Eller..


Nån  s ö m n  blev det inte att tala om den natten..


Jag hade planerat att göra mycket i trädgårn idag, men med för lite sömn och dessutom regn på morronen, blev det inget alls gjort.. 


Jag har viftat med dammvippan runt om i vardagsrummet för att ta bort eventuella spindelvävar, så i natt hoppas jag få sova ordentligt..


Och så får jag ta igen arbetet i morron i stället..

 

Bekymmersamt när sömnen uteblir.. Fast selfien blev hyfsad och  d e t  händer nästan aldrig..






















Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards