brimikshallon

Alla inlägg den 18 maj 2021

Av Kerstin Frithiof - 18 maj 2021 16:07


I går, när jag var på hemväg från matbutiken, upptäckte jag att skogen var  g r ö n.. Var det sommaren som kommit..   

H a r  det egentligen varit nån vår detta år.. Det  k ä n n s  inte så iallafall..


Knappast nån  v i n t e r  heller.. Bara nån slags halvtaskigt mellanting, som har varat sen nyår.. Tja..


Jag undrar vad  s o m m a r e n  kommer att vara mellanting av..


Mina biggarråträd håller på att blomma om.. Nån frost har det inte varit så för den skull kan det bli riklig skörd i sommar.. 


Frågan är om det har varit nåra  i n s e k t e r.. Har det inte det kan jag titta i det blå efter skörd..


Jag håller på med mina uppfarter fortfarande.. Det är mycket att göra och jag blir trött efter bara nån timme.. 

Riktigt trött, men det blev jag förr om åren också..


 Om herr Rönnerdahl kan säjas att han håller på att bli fullvuxen.. Han är inte en sån där  r u n d  liten katt.. Nä. han är högbent och avlång.. Ungefär som jag, så vi passar bra ihop..

 

Högbent och avlång som sagt.. 










Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards