brimikshallon

Alla inlägg den 10 juni 2022

Av Kerstin Frithiof - 10 juni 2022 18:46


Idag har jag smakat langos.. På marknadsängarna vid Sweden Rock..


Agneta och jag gjorde en liten runda där, och eftersom langos tillhör hennes favoritskräpmat, bestämde jag mej också förr att testa..


Jodå, själva  p a n n k a k a n  (eller vad man ska kalla den) var frasig och fin.. Pålägget, som bestod av räkor, ost och lök plus lite annat, smakade helt  OK det också.. Fast en grillad med bröd och mycket senap är inte att förakta det heller..


Portionen var  s t o r, så stor att jag fruktade att få upp den igen.. Jag har nämligen en vilande cancer i min mage..


Jag tänkte att om jag  i n t e  spyr upp langon är magen riktigt bra, och då ska jag fira med att åka och köpa nåt jag knappast behöver..


Och tänk, jag mådde hur bra som helst av jätteportionen.. Så jag iväg och inhandlade ett par vita, snygga byxor.. Vita kläder är inte det jag helst bör välja eftersom jag har en viss förmåga att spilla och solka ner mej..

 

Men, i min glädje över att må bra i magen var jag bara tvungen att lyxa med nåt onödigt och opraktiskt.. Heja, heja..


"Det är slarvigt men mänskligt, så sjung hej å hå"..
















Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards