brimikshallon

Alla inlägg den 20 maj 2020

Av Kerstin Frithiof - 20 maj 2020 07:45


Tänk om det är klick-klack-instrumentets förtjänst.. Och i förlängningen  m i n,  att bigarråträdet har börjat må lite bättre.. (Ta inte i så du kräks, säjer gamle Luther, som sitter på min axel och fryner)..

 

Man kan se att trädet har lövats.. Iallafall  l i t e.. 


Ljuden från instrumentet får  m e j  att må väldigt bra.. Det hänger precis utanför mitt sovrumsfönster och klapprar..


Eftersom jag sover för öppet fönster (inte  v i d ö p p e t  för Guds skull) hörs dom spröda små ljuden mycket väl.. Det känns gott att höra dom.. Och somnar av dom gör jag..


Idag bara  m å s t e  jag jobba i trädgårn.. Det är hur mycket som helst att göra där.. Allt som var rent och fint för nåra dar sen är numera fullt av ogräs igen..


Nepetaskotten jag satte har alla klarat sej.. Halleluja för det..


Nåt piano har jag inte fått tag i, men jag har tiden för mej.. H o p p a s  jag iallafall..


Spotta i nävarna.. Raska tag..












Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards