brimikshallon

Direktlänk till inlägg 11 juli 2021

Rubrik saknas

Av Kerstin Frithiof - 11 juli 2021 19:09


Tack signaturen Göran för din kommentar om flygande Jakob..


Och du undrar varför jag inte publicerar kommentarer.. Faktum är, att jag inte haft en aning om att man kan göra nåt sånt.. Det vet jag nu, tack ska du ha, men jag har ingen aning om hur man  g ö r  det..


På tisdag träffar jag en datorkunnig kvinna.. Hon kanske kan  v i s a  mej hur man gör..


Det sorgliga är, att jag fortfarande befinner mej i bläckpennornas och petmojarnas tidevarv.. 

 
 
Göran

Göran

12 juli 2021 10:39

Det är enklare än du tror. Markera i den lilla rutan högst upp till vänster och klicka sedan på "Godkänn". Om du skrivit svar på kommentaren klickar du på "Svara". Det fixar du lätt utan hjälp! Lycka till!

http://singelfarsan.bloggplatsen.se

Kerstin Frithiof

12 juli 2021 16:51

Jaminsann.. Vem läser nu vad jag skriver.. Jag blir faktiskt riktigt n e r v ö s..Är detta en meddelande till dej eller till hela världen.. Är det bara till dej känns det bra, men om det ska susa rymden runt känner jag mej illa till mods..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kerstin Frithiof - Söndag 7 juli 09:19

  På Gamla Norjevägen finns den här vyn:    Och så kom jag på att jag fotat det här motivet två gånger tidigare: I maj förra året;   Och i november:        Nu fattas bara en  v i n t e r b i l d  för att det ska bli en hel  s e...

Av Kerstin Frithiof - Lördag 6 juli 10:18


  "Haa bläs" sa dom förr på Lister, när vinden friskade i.. Som den gör i dag.. Numera är även listerborna försvenskade, och säjer: "Det blåser"..   Apropå prata gammalt: Jag har precis varit ute och smort kråset med med "fulabär".. Det villsäj...

Av Kerstin Frithiof - Torsdag 4 juli 09:55


  Första onsdagen i juli har sedan hedenhös varit marknadsdag i Sölveborg.. För ett antal år sen bestämde höga vederbörande att dagen skulle utökas och bli en festival.. Killebom kallad..   Igår inföll begivenheten, vilken knappt förtjänar den ...

Av Kerstin Frithiof - Tisdag 2 juli 08:31


  Om jag vore ung och begåvad skulle jag utbilda mej till  f o t o g r a f.. Jag inbillar mej att jag har blick för motiv, men saknar verktyg för att göra dom rätttvisa.. Och det skulle man lära sej på en gedigen utbildning..   Den här  s t o l...

Av Kerstin Frithiof - Måndag 1 juli 17:56


  Jaha, så var vi då inne på andra halvlek.. Vart den  f ö r s t a  tagit vägen är jag inte mänska att begripa.. Så fort har det gått..,   Igår kom ett efterlängtat  r e g n  och satte fart på växtligheten.. Idag blåser det, så snart är det vä...

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards