brimikshallon

Alla inlägg den 18 juli 2021

Av Kerstin Frithiof - 18 juli 2021 11:03


En stor, vit (nåja) katt rasslade in genom kattluckan och flängde upp på vasken, där han har sin matskål..

 

Hur hondan kan nån levande varelse kunna bli så skitig på bara nåra minuter.. Ofattbart..


Det blåser idag.. Det blåser av bara den.. Riktigt skönt, må jag säja.. Det är betydligt friskare i luften än det har varit på länge.. Tänk, att jag skulle  s a k n a  blåsten.. Men  d e t  har jag gjort..


Det är söndag och det är förmodligen lagom åt mej..


Nu ska jag inventera kyl och frys och se om jag kan hitta nåt att laga till lunch.. Jag  t r o r  att jag har en bit falukorv nånstans..


Jag är ganska pragmatisk när det gäller matlagning.. Jag brukar göra en stor sats och sen har jag mat i flera dar..

Med lite olika tillbehör och kryddor blir satsen ätlig ända till "the bitter end".. (Jag  u n d r a r  förresten om det är därför jag har diagnosticerats med kronisk magkatarr).. 














Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards