brimikshallon

Alla inlägg den 7 juli 2022

Av Kerstin Frithiof - 7 juli 2022 18:43


Jodå, det var trevligt att traska runt på marknaden.. Fast först gick vi vår vana trogen i morronmässan i kyrkan..

Efter mässan fikade vi i församlingshemmet, och där hamnade vi vid ett bord med mycket trevliga mänskor..


Dagen kunde inte ha börjat bättre..


I Djurskyddsföreningens tombola vann jag en kasse:

För att inte gå omkring med en  t o m  kasse såg jag till att fylla den med en tunika i en alldeles himmelsskriande färg:


Det här var första gången jag varit på marknad  u t a n  att köpa bajspåsar..


I vimlet träffade vi på en väldigt vacker rottweilerpojke.. Stilig som få och med en underbar mentalitet försedd..


Hussen och Agneta och jag hade en trevlig pratstund.. Hur  h u n d e n  såg ut kommer jag glasklart ihåg,, Hur hussen såg ut har jag tyvärr glömt bort..  


Efter förmiddagens strosande åkte vi ner till Hällevik och åt fisk på Dagmars sommarrestaurang.. 


Vädret var vackert och  l a g o m  varmt.. Idag regnar det och ska så fortsätta i flera dar..






































Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards