brimikshallon

Alla inlägg den 14 februari 2022

Av Kerstin Frithiof - 14 februari 2022 15:50


Under forsythiabusken gömde sej  en hel massa snödroppar, som jag inte hade en aning om:

 

Tittar man noga ser man också att forsythians knoppar börjat svälla.. 


Äntligen skönjer man slutet på denna illbattiga vinter.. Illbattig trots att att den knappast kan kallas vinter.. Ingen snö att tala om.. Bara ett par dar för en tid sen.. Och väldigt lite frost.. Men desto mera blåst och regn.. Precis  a l l a  tycker att den här vintern är jobbig..


I dag har jag varit och lämnat en skvätt blod igen och träffat en sympatisk läkare.. På fredag ska jag gastroskoperas, och  d e t  skrämmer mej inte alls.. Jag har ett brett svalg så det ska inte vara nån svårighet att peta ner en sond i magen..


Det ska bli skönt när alla undersökningar är klara och jag kan få veta vad som fattas mej.. Och att felet förhoppningsvis ska kunna åtgärdas..


Det enda som bekymrar mej är hur kiskatten ska ta det om jag måste vara hemifrån nåra dar.. Men, den dagen den sorgen..













Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards