brimikshallon

Alla inlägg den 16 april 2018

Av Kerstin Frithiof - 16 april 2018 08:51

     

Så här gör vi på morgnarna.. 


Fast.. förstås.. dessförinnan är det  n a t t.. Dom senaste nätterna har jag väckt matte och behövt gå ut..Flera gånger.. Och matte har stapplat upp och följt med mej..


När hon sen har vaknat har hon sett till så att jag fått mina piller, och sen har hon lämnat mej.. Det ska nämligen gå en timme innan jag får äta efter medicineringen..


Under den timmen har jag lyckats ta mej ner på golvet och förorenat..


Så inte i morse.. Visserligen hade jag tagit mej ur sängen, men jag hade  i n t e  misslyckats..


Den mat jag får är kokt mosad morot, skonkost och kyckling.. Plus adaptin mot lös mage..


Efter frukosten gick vi en hel runda runt kvarteret.. Bra fart blev det när jag spanade in grannens stora Svea.. Henne har jag hälsosam respekt för..


--Håller jag på att bli  f r i s k  nu,  matte.. LIlla Hallon är grundligt  t r ö t t  på att vara sjuk..


--Jag  v e t  inte min förtjusing.. Men jag  h o p p a s.. 


--Vet du, matte.. Det gör lilla Hallon också..

 

Scilla och vårstjärnor runt vårt gamla bigarråträd.. Det som alikorna plundrade i somras..












Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards