brimikshallon

Alla inlägg den 28 juli 2018

Av Kerstin Frithiof - 28 juli 2018 08:42


Mitt i hetta och förbrändhet såg jag den här vackra rosen:

 

En ensam ros (nåja dom är  t r e)  på ett klänge mot huset.. New Dawn planterad 1968.. 


Vore jag en lyriskt, filosofiskt  anlagd person skulle jag kalla bilden "En hyllning till livet".. 


Igår var det sista dan på kyrkjobbet.. Jag tycker nog att det har gått bra.. Jag har fått en säkerhet, som jag inte haft tidigare.. Har fått pondus och blivit auktoritär, precis som jag var i skolan.. Har man den säkerheten att stå på kan man lämna trygghetszonen och göra det hela trevligt både för besökare och sej själv..


Agneta och jag tog sexbåten ut till Hanö och gick på lokal.. 


Vi satt ute på terassen till restaurangen och åt kycklingplanka i kvällssolen.. Tänk så gott man kan ha..


Jag var hemma igen vid niotiden och tänkte att jag skulle vänta ut blodmånen, men var för trött, så  d e n  missade jag..


Det är inte lika hett idag, men inget regn i sikte.. Tänkte jag skulle göra lite nytta här hemma.. 


Vi får väl se hur det blir med  d e t..  När klimatkris och latmasken har sagt sitt..




























Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards