brimikshallon

Alla inlägg den 19 augusti 2019

Av Kerstin Frithiof - 19 augusti 2019 11:06


Min tillvaro blir mer och mer "normal".. Idag har jag tillexempel varit hos frisör Pia och ansat kalufsen.. Det blev riktigt fint.. Tycker iallafall jag själv:

 

Och så lyckades jag ta en bild på datorn.. Inom parentes var det inte alls svårt..


Egentligen skulle jag ha tankat bilen också, men det glömde jag.. Således får jag anledning att åka ut en gång till i dag..


Vad jag däremot kom ihåg var att handla mat.. Bra: Jag anser alltså att det är viktigare att tanka mej själv än bilen..


Igår var jag och "tankade" tillsammans med Ulla och Roland.. Det var gott och trevligt, men jag blev väldigt trött och sov en duktig stund efter jag kommit hem.. Ändå börjar konditionen att bättra sej.. Lite i taget..


Mitt rotande bland gamla deckare fortsätter.. Just nu läser jag en riktigt otäck historia av John Bingham: Nattens brott..


Jättesolrosorna utanför mitt köksfönster börjar slå ut.. Snart blir det dags att föreviga dom..












Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards