brimikshallon

Alla inlägg den 8 september 2019

Av Kerstin Frithiof - 8 september 2019 11:02


Inte blev dom många, och inte blev dom stora heller.. Och inte särskilt söta, vad det beträffar.. Men dock..


Nån  o m v å r d n a d  fick dom inte i sommar.. Fick klara sej bäst dom kunde.. Mina  d r u v o r:

 

Till nästa sommar ska dom få bättre skötsel.. För jag kan väl inte tro att jag ska dimpa då också..


Det är söndag och tyst och lugnt ute på gatan.. Jag har promenerat runt kvarteret utan hjälpmedel.. Och det har gått bra.. 


Veckan som kommer måste jag ägna mej åt konditionsträning så gott det går.. Nästa helg har jag nämligen erbjudit mej att ta hand om Skorpan, och då gäller det att vara i god form.. Inte minst för min egen skull..


Jag ser fram emot att ha lilla hunden här..


Härom dan träffade jag honom, och han verkade överlycklig att se mej.. Tydligen kommer han ihåg både mej och skafferiet..















Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards