brimikshallon

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Kerstin Frithiof - 1 januari 2012 09:29

God fortsättning till alla, stora som små, i vår Herres hage !!

Nyårsnatten är över och  j a g  lilla Hallon klarade den fint.. Jag var bara lite, lite rädd precis när smällandet var som mest koncentrerat.. Det var värre för lilla mor, men matte riggade upp en kuddkoja i sin säng, och där kröp lilla mor in. Bara det yttersta av nosen stack fram.. Ofta, ofta gick matte in och stack in pekfingret i "kojan" och tröstklappade lilla mor..

Tja, jag är faktiskt en aning  s t o l t  över mitt sätt att klara fyrverkeriandet. I vanliga fall är det alltid, alltid lilla mor som är bäst på allting.. Hon springer fortare, hon  hoppar bättre (j a g  hoppar egentligen inte alls), hon fattar snabbare och hon är  betydligt argare än sin son.. När  j a g  står och funderar  a g e r a r  lilla mor.. Det är egentligen bara när vi släpar omkring på varandra på golvet som jag är lite, lite bättre.. - Fnys, bara för att du är tyngre och lite,lite större, muttrar lilla mor och blänger på mej..


Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards