brimikshallon

Alla inlägg den 22 juli 2014

Av Kerstin Frithiof - 22 juli 2014 15:14

    

--Det här  d u g e r  inte, matte.. Först åker du hemifrån och blir borta flera timmar, och sen, när du äntligen kommer hem, är du plaskvåt..

--Vi protesterar.. Å det bestämdaste..

--Var har du varit, förresten..


Vovvarna är  u p p b r a g t a.. Såna  f a s o n e r..


--Jag har varit på Hanö medan bilen fick service.. Och Agneta var med.. Att jag är plaskvåt beror på värmen och på att varken Agneta eller jag satt stilla på Hanö.. I dryga två timmar  v a n d r a d e  vi på ön.. Det vill säja klev och klättrade och delvis  k r ö p.. Och gör man såna vanvettsansträngningar i värmen  b l i r  man plaskvåt..


--Jag hade vandrarkängor och shorts på mej.. Taskigfoten klarade sej bra och benen blev bruna.. Matte tittar neråt längs långbenen för att konstatera  a t t  dom ändrat nyans.. Inte mycket, men dock..


--Roligt att se  e r  också, vad det beträffar..


--Agneta sa, att hon saknade dej, lilla etterbläriga Nellie.. Hon hade  t y c k t  o m   att ha dej hos sej.. Det var

t o m t  efter dej, sa hon..


Lilla mor skiner upp vid ett sånt beröm.. Lilla Hallon ger Agneta rätt.. Det  v a r  tomt efter min lilla morsa det dygnet hon var borta..


--Tänker du stanna hemma i fortsättningen, matte.. Hundarna är inte särskilt förtjusta i att matte försvinner och är borta flera timmar.. Och kommer  v i  att få stanna hemma..


--Vi får väl se..


--Fnys..














Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards