brimikshallon

Alla inlägg den 20 februari 2016

Av Kerstin Frithiof - 20 februari 2016 08:52

    

Igår blev vår mänska jätteglad.. Hennes systerson Håkan tittade inom ett tag.. Och så plockade matte fram sina gamla album och hittade ett kort på systersonen taget nångång omkring 1970.. Lite sprucket är det men inte förstört..


        

Mattes tvenne systersöner.. Håkan är han med skägget.. Storebror heter Mats.. Kortet taget i Nybro i somras..

--Ja, tiden går, säjer matte.. Lite vemodigt sådär..


--Hur är det egentligen med dina  f ö t t e r,  matte.. Det verkar som om du linkar på  b å d a  numera..


--Tackar som frågar, vovvarna.. Jag har förlikt mej med att jag aldrig kommer att lära mej dansa tango.. Men jag kommer inte att linka på  b å d a  fötterna i all min tid.. Snart är vänsterfoten bra igen.. Det gäller bara att inte

ö v e r a n s t r ä n g a  den.. Med skogspromenader tillexempel..


--Ska vi titta på mellon i kväll, matte.. Hundarna ser fulla i 17 ut.. Vi  v e t  nämligen vad matte gillar mellospektaklet.. Och nu vill vi retas lite smått..


--Ja, tänk om vi  s k u l l e  titta.. Matte ser ännu mycket fullare i 17 ut än vovvarna.. H o n  vet nämligen att  v i  vet vad  h o n  tycker om mellodruttfestivalen.. Och nu vill hon retas tillbaka..


Ja, ja, vi har precis så roligt som vi gör oss..















Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards