brimikshallon

Alla inlägg den 19 maj 2018

Av Kerstin Frithiof - 19 maj 2018 07:26

     

I går fann jag en present på trappan när jag kom hem efter en skogspromenad:

 

Behöver jag tala om att jag blev både glad och brydd.. 


Nån  a v s ä n d a r e  fanns inte med på presenten, men jag  t r o r  jag vet vem som ställt gubbarna hos mej..


Det är pingstafton, men tack och lov har man plockat bort annandan, så det känns som en helt vanlig lördag..


I förgår gick jag och Agneta och Svantepolk upp på Stibyberget.. Vi brukar vanligtvis  hålla oss i terrängen nedanför berget.. Förr gick jag alltid upp på höjden, men det är längesen nu.. 

 

Slanka Svante blev alldeles uppenbarligen varm och trött efter "klättringen".. Längst upp i vänstra hörnet skymtar man havet..


Det är smått mulet ute, men nåt  r e g n  lär vi inte få.. Det skulle verkligen behövas..


Nu ska jag spotta i nävarna och ta fram  s p a d e n..  Mycket återstår att göra.. 





Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards