brimikshallon

Alla inlägg den 1 juli 2019

Av Kerstin Frithiof - 1 juli 2019 13:43


Usch vad jag skäms..


Det var så här:

Alldeles innan jag bröt lårbenshalsen hade jag tänkt mej att tvätta.. Det  g i c k  inte att få igång maskinen.. 


--Jag ringer reparatören efter helgen, tänkte jag..


Av förklarliga skäl kunde jag inte ringa förrän efter tre veckor..


Idag kom en trevlig reparatör och konstaterade, att det inte var nåt fel på maskinen.. Jag hade bara inte nollställt den efter sista tvätten..


Han var vänlig nog att tala om att det inte alls är ovanligt att folk glömmer nollställningen.. 


Jag skäms och det hjälper inte att jag intalar mej att jag är vettig annars, skäms gör jag lika väl..


Det blåser och är svalt.. Körsbärsträden svajar i vinden..


Dom få körsbär som det blir, håller på att mogna.. Jag ska ge bort det lilla som är där.. 


En bild, som visar hur det  k a n  se ut på träna ska jag leta upp..

 

Det var en gång.. Ja, så börjar körsbärssagan också..












Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards