brimikshallon

Alla inlägg den 15 juli 2019

Av Kerstin Frithiof - 15 juli 2019 09:17


Häromdan skrev jag ett inlägg där jag fördömde förbudet mot rökning på uteplatser typ festivaler..


Det är fler än jag som tycker så.. Jag har fått kommentarer nämligen, och dom, som skrev kommentarerna håller med mej.. 


Nu är det så, att jag inte begriper mej på att besvara kommentarer (Jag är usel på elektronik) så därför tackar jag för inläggen på detta sätt..


Vidare vill jag tacka en tjej som liksom jag stjäl blomsterskott.. Vi är kanske många fler, som ägnar sej åt sådan kriminell verksamhet..


Jag har sagt upp kommunmaten, och idag börjar jag äta min egen mat.. Jag har redan stekt en kyckling och den ska räcka i flera dar.. Med olika tillbehör..


 

Inte skulle den här uppläggningen platsa i "Sveriges Mästerkock", men pippin är  g o d  och vällagad.. Jag har nämligen provsmakat..


Jag skrev ovan att jag är usel på elektronik.. Man frågar sej om det finns nåt som jag är  b r a  på.. 


Jo då.. Jag är suverän på att missa avtagsvägar och att ramla och slå mej.. D e t  har jag alltid varit.. När jag var liten och sprang och lekte, var alltid mina knän sönderskrapade.. Ofta nog stukade jag anklarna dessutom.. Klättra i träd tordes jag aldrig..


Egentligen är det märkligt, att jag inte brutit nåt förrän nu..


Heja, heja..









Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards