brimikshallon

Alla inlägg den 11 april 2017

Av Kerstin Frithiof - 11 april 2017 08:52

    

--Det  h ä r,  sa matte, det här är det roligaste jag varit med om sen.. "Eldkvarn brann" fyller lilla hunden stolt i..


 

Roligt måtte det vara eftersom matte inte kan slita sej ifrån arbetet.. Inte långa stunder iallafall..


--Vad ska det bli på  n ä s t a  rutrad.. Lilla Hallon tycker nog, att det vore på sin plats med ett gäng  h u n d a r..


--Jag har  n ä s t a n  bestämt mej för nåra slingriga  k a t t e r..


Fnys.. Dubbelt fnys..


--Hur går det med  p å t a n d e t.. Lilla hunden har precis för sej, att  d e t  ligger högst på prioriteringslistan..


--Det går  b r a,  men idag är det för kallt att hålla på i jorden.. Men  g r ä s e t  ska jag försöka klippa..


Igår kom vi till Stiby och lilla Hallon fick tillfälle att visa vilken förtjusande liten hund han är.. Mötande berömde honom och klappade honom och tyckte han (dvs  j a g)  var fin..


--Snart börjar  j a g  också tro det, sa matte snörpigt..


--Är det ett av dina taskiga skämt, matte.. Svansen har stannat nån stans mitt emellan  glad och lessen..


--Ja gissa det du.. Matte fortsätter med småtaskigheter, men hon ser så knipslug ut, att jag förstår att hon retas..


--Kommer vi till skogen idag också.. Nu är svansen förväntansfullt i topp..


--Vi får väl se..


Jaha..











Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards