brimikshallon

Alla inlägg den 23 mars 2018

Av Kerstin Frithiof - 23 mars 2018 08:40


--Tycker du att jag blev  f i n.. Matte svänger sej framför spegeln och puffar på sin nya frisyr..


LIlla hunden kan emellertid inte se nån skillnad.. Matte ser ut som hon  a l l t i d  gjort, även om hon precis har kommit från frissan..


I dag vägrade jag äta  s k o n k o s t.. Jag bara frynte åt den.. 


Matte blev rädd att jag fått ont i magen igen och bytte ut skonkosten mot  r i k t i g  hundmat.. Sådan som innehåller ordentligt med både fett och protein.. 


Och   d å  smakade maten lilla vovven..


I går var jag lös i Boket, men jag trivdes inget vidare med det.. Varken Agneta eller Svante var med.. Dessutom var det både blött och kallt..


Min mänska verkade inte tycka det var trevligt hon heller..


 

Svante som är smal, svart, snabb och whippet.. Han är min bästa vän..


Det är redan fredag.. Matte ska åka till veterinärmottagningen i Bromölla och köpa riktig hundmat.. Magermat är inget för lilla Hallon.. 













Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards