brimikshallon

Alla inlägg den 3 maj 2019

Av Kerstin Frithiof - 3 maj 2019 07:59


En sån tur att jag satte in mina "trappväxter" i går kväll.. För det kan väl knappast ha varit  s k i c k l i g h e t..


Vare med det hur som helst.. In åkte dom.. Och sen kom  f r o s t e n..

 

Visst pryder dom sin plats även på inomhustrappan..


Jag har en liten gäst här nåra dagar.. Lilla manipulativa Skorpan bor här.. (Det vore kanske rättare att kalla honom pedipulativ).. Å så fick jag  s t i l a  lite igen.. 


 

En riktig liten "Kalle Glader" är den här lilla hunden..


Det är konstigt.. Det verkar som om hundar  t r i v s  i mitt sällskap.. Ändå gör jag ingenting för att få dom att tycka om mej.. 


K a t t e r  verkar  o c k s å  trivas med mej.. Hur det sen är med  m ä n s k o r  vete tusan..


Det är fredag och strålande solsken.. En hundvandring i skogen vore inte så dumt.. Därvidlag är vid  h e l t  överens, Skorpan och jag.. 











Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards