brimikshallon

Alla inlägg den 17 januari 2020

Av Kerstin Frithiof - 17 januari 2020 15:16


Det är knappt man tror sina ögon.. Snödropparna har redan gått i knopp på östsidan..

Lika välkomna varje år..


Ett litet experiment:


Jag klippte av ett ruskusblad med en liten, liten planta på.. Och satte den i jord och vatten i en liten nålburk, som nog innehållit karameller en gång i tiden..

 

Det ska blir så spännande att följa utvecklingen.. Risken finns förstås, att det inte blir nån utveckling alls..


Förhoppningen är, att det blir en riktig  b u s k e  av det pyttelilla anlaget..


Idag har det varit rena våren med solsken över Stiby, dit Agneta och jag styrde stegen..


Iförmiddags satt det en flock  s i d e n s v a n s a r  i en buske här hos mej, men innan jag fått tag på kameran hade dom gett sej iväg igen.. Så går det nästan alltid, när jag vill försöka mej på att fotografera levande varelser..


















Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards