brimikshallon

Alla inlägg den 24 juni 2023

Av Kerstin Frithiof - 24 juni 2023 10:45


Det här åstadkom jag vid en backningsmanöver i går:

 

Ingen blev glad.. Allraminst jag.. Jag vet  i n t e  hur man gör när man anmäler sin försumlighet till försäkringsbolaget via deras hemsida, så jag får vänta till måndag när jag kan ringa till dom och ta det  hela muntligt..


"Shit happens" som Marlon Brando väste fram i en film en gång i tiden..


I värsta fall ryker väl bufferten jag gnetat ihop.. Nåja.. Det är väl sånt  här buffertar är till för..


Det är missommardag och  d e t  märks.. Inte en själ är ute och det är dödstyst i byn.. Inga bilar eller mopeder är heller ute.. Och herr Rönnerdahl ligger utslagen under bordet.. Fast  h a n  kan knappast vara bakis.. Fast fan vet vad han hittar på när han är ute på nätterna..


Värmen fortsätter.. 32 grader mot östsidan.. Hur hög luftfuktigheten är vågar jag inte ens gissa, men det känns nästan som om jag håller på att få  g ä l a r..

































Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards