brimikshallon

Alla inlägg den 15 mars 2017

Av Kerstin Frithiof - 15 mars 2017 06:29

    

--Nu, sa matte, nu ska jag ut och fotografera, sa hon och tryckte ner kameran i fickan..


--Och  d u,  lilla korv, får inte följa med, sa hon..


--Vad ska du fotografera, matte.. Lilla Hallon bekymrar sej.. H a n  brukar  a l l t i d  få följa med.. Vart än matte ska.. N ä s t a n  iallafall..


Jo minsann.. Matte tänkte sej att fotografera gamla  e k a r.  Det är väl Orchidén som har gett henne idén..


 

Vid Stensnäs står den här bjässen.. Och har väl gjort nåra hundra år vid det här laget..


--T o g  du bara  e t t  foto.. Gamla ekar finns det ju massor av..


--Nä, då.. Jag fotade nåra stycken.. Det tänker jag fortsätta med.. Vovven får gärna ta med dom i bloggen vad det lider..


Just nu tar det i att blåsa.. Hela huset liksom  k v i d e r  i byarna..


--Det var tur att du fotade gamlingarna i går, matte.. Tänk om dom blåser ner..


 

Vid Elleholms havsbad står den här enorma eken..


--Håller du på att skaffa dej en ny hobby.. Lilla Hallon funderar..


--Nja, jag  h a r  redan en hobby.. D u,  lilla korv..


Tänk, lilla Hallon är en hobby.. Märkligt..
















Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards