brimikshallon

Alla inlägg den 9 augusti 2018

Av Kerstin Frithiof - 9 augusti 2018 08:28


Heldagsutfärd till Karlskrona och östra skärgården igår.. Sommarkortet håller på att ta slut, så nu gäller det att spurta.. 


Tack vare kortet har Agneta och jag verkligen kommit ut och sett oss omkring i vårt sköna landskap..


Igår fick vi sällskap på resan av en gammal elev: Nils Abrahamsson.. Det gladde oss mycket..


Jag  gjorde reflexionen att  h a n  idag är ungefär lika gammal som  j a g  var när han var min elev.. PÅ 80-talet..


H a n  har utvecklats från liten pojke till vuxen man.. Frågan är om  j a g  har utvecklats alls..


 

Så här såg jag ut när det begav sej.. Valpen är Björnstorps Piccolo.. Ytterligare två hundar, Kanelen och lilla Hallon, har jag haft från valp till åldring sedan 1982 när kortet togs.. Fyra om man ska räkna Heppy och lilla mor, som jag  f i c k  när dom var vuxna..


I eftermiddag ska jag träffa mina gamla klasskamrater från realskolan.. Det är över 60 år sen vi delade klassrum.. 













Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards