brimikshallon

Alla inlägg den 14 augusti 2018

Av Kerstin Frithiof - 14 augusti 2018 07:17


Jag har den ytterst dåliga smaken att gilla buskis.. Ädelbuskis.. Just nu gottar jag mej i "Full frys" med Stefan och Krister..

I går kväll var det dags igen.. M u m s..  


Duons långföreställningar är inte alls lika roliga, så dom hoppar jag..


Hösten närmar sej och på höstarna brukar jag få ett läsryck (nåja, jag läser annars också) och gå tillbaka till klassikerna..


Häromåret började jag på "Gösta Berlings saga" och blev fruktansvärt mörkrädd.. Så den skrönan förpassades snabbt tillbaka till bibblan.. Likaledes "Selambs", som jag fann beklämmande..


I höst ska jag ge mej i kast med Anna Karenina, som jag  i n t e  har läst tidigare..


Tvära kast: Krister och Stefan och så Tolstoy..


Idag ska Agneta och jag utnyttja sommarkortet för sista gången.. H o n  har spanat in en tavla i Avkroken och jag ska bara vara med.. Som prydnad.. Nä, jag bara skojar..


Jag var hos Britta i går och fick ytterligare undervisning i hanterandet av surfplattan.. Jag  t r o r  att jag kommer att få mycken glädje av den lilla manicken.. 












Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards