brimikshallon

Alla inlägg den 2 april 2019

Av Kerstin Frithiof - 2 april 2019 07:54


 

Hund, som vaktar huset.. Inte alls.. Det är hund, som står på trappavsatsen och hoppas på att jag, som står nedanför, ska ta på skorna och ta med honom ut.. Helst till skogen och helst där han kan springa och nosa så mycket han vill..

Att han precis har varit ute på morronrundan har han totalt förträngt..


Lilla förtjusande, manipulativa Skorpan bor hos mej nåra dar igen.. 


Nån timme om dan gör en hel del i trädgårn.. Mycket mer än en timme i stöten orkar jag inte.. Har aldrig gjort.. Ändå brukar det vara väldigt vackert i min täppa lite framåt sommaren..


Det blir soligt och fint i dag också.. Men det är  k a l l t  om nätterna.. I går morse var till tillåmed  f r o s t.. 


Snart får jag ta fram gräsklipparen.. Jag begriper inte varför jag ogillar att klippa gräs så in i bänken.. Det är ju inget  t u n g t  arbete.. Men likväl rör.. nä det var nåt annat.. 








Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards