brimikshallon

Alla inlägg den 5 oktober 2022

Av Kerstin Frithiof - 5 oktober 2022 17:34


Jag har noterat en märklighet hos mej nu när dagarna börjar bli kortare.. Jag sover efter hur ljuset  ser ut.. Alltså vaknar jag mycket senare än jag gjorde för nåra veckor sen, och kroknar fortare på kvällarna..


Jag håller kanske på att närma mej  d j u r r i k e t.. I så fall vill jag bli en  v a r g.. Fast  v ä l j a  får man väl inte.. Skulle inte förvåna mej om jag blir en igelkott.. En sån som sover halva året och är vaken halva..  Tja..


I dag har jag fått hjälp med att installera parkeringsappen i min telefon.. Nu gäller det att komma ihåg hur man använder den också.. Jag får be Britta om vidare instruktioner..


Det är faktiskt förbluffande hur mycket man kan använda sin lilla telefon till.. Jag önskar bara att jag vore lite modigare när det gäller att hantera den.. 


Jag har alltid gillat att lägga patiens.. Förr med kortlekar.. Numera med datorn.. När man fifflar med patienserna får man mestadels upp en del reklam.. Nåt jag förhåller mej synnerligen kallsinnig till.. 


Att förhålla sej kallsinnig till reklam som syftar till att lura av godtroget folk deras surt förvärvade slantar ställer sej svårare.. 


Vinn stort, säjer reklamen.. 15 miljoner  d o l l a r vore mums för Måns.. Spela här så har du chansen..


Och så visar man den här skräck bilden.. Bland andra..

 

Jodå,  n å n  kommer säkert att kamma hem miljoner, men inte blir det spelarna.. 


I kväll ska jag titta på "Vem tror du att du är".. För egen del struntar jag fullständigt i om mina förfäder var 

bönner eller tjyvar.. Dom gjorde väl sitt bästa i vilketdera fallet..









Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards