brimikshallon

Alla inlägg den 31 oktober 2022

Av Kerstin Frithiof - 31 oktober 2022 09:03


I går blev jag ett år äldre på bara nåra sekunder.. Tja, så kan man också räkna..


För att fira dagen tände jag ett ljus på trappan tidigt på morronen.. Det brinner ännu..

Jag är tacksam och förbluffad över att så många gratulerade mej på facebook.. Jag visste inte ens att jag  k ä n d e  så många mänskor..



Just nu sitter jag och väntar på Agneta.. Hon ska köra mej till en ögonklinik i Kristianstad.. Jag har nämligen fått tid för en starroperation..


Tanken på att nån ska rota i mina ögon krämmer mej   i n t e   e t t   d u g g.. Dom flesta i bekantskapskretsen har fått sina ögon opererade.. Jag är bara tacksam att jag klarat mej så här långt..


Ja, jäklar i det snuset vad bra jag ska se om nåra dar.. Jag kanske tillåmed kan våga köra bil i mörker.. Och känna igen folk jag möter på gatan.. Tjolahopp..





















Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards